Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pile przy ul. Staromiejskiej 17 lok. 15 przedkładania niniejszym propozycję przejęcia zarządzania Państwa nieruchomością w zakresie i na warunkach podanych poniżej:
-
Finansowo-księgowe
- Prowadzenie pełnej księgowości
- Prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów całej nieruchomości
- Prowadzenie odrębnej ewidencji obciążeń i wpłat każdego właściciela
- Naliczanie, kontrolowanie i windykacja opłat do egzekucji komorniczej łącznie
- Rozliczanie mediów na podstawie regulaminów rozliczeń uchwalonych przez wspólnotę z jednoczesną systematyczną analizą kosztów i przychodów
- Dokonywanie rozliczeń poprzez odrębny rachunek bankowy
- Archiwizacja dokumentów
- Sporządzanie sprawozdań i analiz
- Przygotowywanie projektu planu gospodarczego
-
Techniczno porządkowe
- Prowadzenie ksiąg obiektów – wpisy osób posiadających stosowne uprawnienia
- Zlecanie osobom trzecim rocznych przeglądów budowlanych, okresowych przeglądów przewodów wentylacyjnych spalinowych, instalacji elektrycznej, gazowej oraz rozliczanie z ich wykonania
- Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach, usterkach, awariach technicznych i organizacja działań mających na celu ich usunięcie
- Usuwanie drobnych usterek technicznych w budynku przez własne służby (tylko koszty zakupu materiałów ponosi wspólnota)
- Zabezpieczenie całodobowej obsługi konserwacyjnej na wypadek wystąpienia awarii technicznych
- Nadzór nad pracami remontowymi lub innymi, takimi jak deratyzacja, zleconymi osobom trzecim
- Przechowywanie dokumentacji technicznej
- Ewentualne zlecanie osobom trzecim utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wspólnych budynku (klatki schodowe, piwnice) jak i terenu zewnętrznego, a w okresie zimowym odśnieżania ciągów komunikacyjnych oraz nadzór nad realizacją tych prac
- Przygotowywanie w uzgodnieniu z Zarządem projektów planu remontów.
-
Administracyjno prawne
- Przygotowywanie dokumentów związanych z zebraniami wspólnoty oraz innych wg potrzeb – np. statutu, regulaminu porządku domowego, regulaminów rozliczeń za media, itp.
- Pomoc w organizacji zebrań wspólnoty mieszkaniowej – zawiadomienia, projekty uchwał, listy obecności, karty głosowań, itp.
- Przygotowywanie lub analizowanie i podpisywanie umów oraz reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej stosownie do udzielonych pełnomocnictw
- Organizowanie przetargów na część usług wskazanych przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej – ewentualne koszty ogłoszeń pokrywa wspólnota mieszkaniowa
- W sytuacjach uzgodnionych z Zarządem negocjacja warunków umów z osobami trzecimi
- Reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej w sporach sądowych przez radcę prawnego z którym mamy podpisaną umowę o stałej współpracy
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji mieszkańców
- Archiwizacja dokumentów
- Sporządzanie sprawozdań GUS oraz innych wg potrzeb
- Sporządzanie w miarę potrzeb list mieszkańców, grafików, itp.
- Sporządzanie w miarę potrzeb list mieszkańców i wywieszanie ogłoszeń
- Udostępnienie w uzgodnionych terminach własnej świetlicy na zebrania wspólnoty mieszkaniowej